Stanić Grupa: Od Porodične Firme do Regionalnog Diva
Stanić Grupa, poznata po proizvodnji negaziranih pića, posjeduje dvije tvornice u Hrvatskoj i jednu u Bosni i Hercegovini, s godišnjom proizvodnjom preko 100 miliona litara. Akvizicijom Bihaćke pivovare, njihovi kapaciteti će se povećati za dodatnih 50 miliona litara i pet novih proizvodnih linija, učvršćujući vodeću poziciju na tržištu.
Grupu je 1983. godine osnovala porodica Stanić iz Kreševa. Počeli su kao mala firma, baveći se zastupništvom tehnoloških kompanija, a sada zapošljavaju više od hiljadu radnika i izvoze proizvode u preko trideset zemalja.
Godine 1995. postaju ekskluzivni zastupnici Heinekena i LG-a u BiH. Od tada su proširili portfelj sa brendovima poput Philip Morris, Sony, Panasonic, Johnnie Walker i mnogih drugih.
Velika prekretnica dogodila se 2013. godine kada preuzimaju brend Juicy od Agrokora, postajući lider na tržištu sokova u Hrvatskoj. Godine 2021. preuzimaju Marasku, poznatog proizvođača jakih alkoholnih pića, a 2023. kupuju brendove Sola i Zala u Sloveniji od Pivovarne Laško Union.
Svjetlan Stanić ističe da je njihov uspjeh rezultat neumornog rada, strateškog razmišljanja i kontinuiranog ulaganja u kvalitetu i inovacije. Fokus je na širenju izvoza, ulaganju u proizvodnju i primjeni novih tehnologija.


